Czuje się jakby to była moja misja, kupiłem tablet, napisałem recenzje dla Was, odpowiadam na pytania, a teraz także będe mógł Wam opowiedzieć o swoich doczynieniach z serwisem tejże firmy.
Tak tak, padł mi tablet :) Nie mam pojęcia co się stało, odłożyłem, poleżał trochę i niestety, dalej to już nic z niego nie było. Czarny ekran, zero reakcji - pierwsza myśl: no padła bateria, ale ani podłączenie do sieci ani do komputera nie pomagało, więc zgłosiłem się do serwisu aby mi to w ramach gwarancji zrobili. Oczywiście maile do serwisu które wysłałem kilka dni temu do tej pory nie przyniosły mi żadnej odpowiedzi, natomiast sama procedura serwisowa przebiega sprawnie i zamówiony kurier był u mnie na następny dzień od zgłoszenia.
Miejmy nadzieje że niedługo otrzymam działające urządzenie.
Drodzy czytelnicy, czy macie jakieś sugestie, co do następnej recenzji? Co chcielibyście żebym przetestował?
Witam.
OdpowiedzUsuńPanie Arku, jestem świeżo po zakupie w/w tableta.
Proszę mi powiedzieć jak jest z łądowanie.? czy po "zapełnieniu poziomu baterii" (całkowicie wyładowana) śmiało odłączać od sieci czy pozostawić nieco dłużej (formatować?)
Pozdrawiam
Osobiście nie formatowałem, zawsze ładowałem tablet przez noc i potem używałem przez następny dzień lub dwa dni, zależy od intensywności użytkowania.
Usuńczy ładował pan po pełnym wyładowaniu czy przy pierwszych alarmach o stanie niskiego poziomu baterii?
UsuńPierwsze ładowanie jak sam się wyłączył, potem to różnie, jak zdążyłem podłączyć zanim padł to przy alarmie, jak nie to nie :-)
Usuńpostanowiłem odłączyć urządzenie po zakończeniu ładowania i ku mojemu zdziwieniu - bateria do połowy pełan (wersja optymistyczna) albo do połowy pusta (wersja pesymisty). coż począć? czy tak ma być?
OdpowiedzUsuńPosiadam taki tablet.... bardzo wolno ładuje, już 2 razy był w serwisie (czarny ekran, brak reakcji),niby fajny sprzęt ale jak jeszcze raz się wysypie i żądam zwrotu kasy...
OdpowiedzUsuńsam mi sie wylancza prosze o jakies sugestje
OdpowiedzUsuń