sobota, 22 września 2012

Przygód z GoClever ciąg dalszy

Czuje się jakby to była moja misja, kupiłem tablet, napisałem recenzje dla Was, odpowiadam na pytania, a teraz także będe mógł Wam opowiedzieć o swoich doczynieniach z serwisem tejże firmy.

Tak tak, padł mi tablet :) Nie mam pojęcia co się stało, odłożyłem, poleżał trochę i niestety, dalej to już nic z niego nie było. Czarny ekran, zero reakcji - pierwsza myśl: no padła bateria, ale ani podłączenie do sieci ani do komputera nie pomagało, więc zgłosiłem się do serwisu aby mi to w ramach gwarancji zrobili. Oczywiście maile do serwisu które wysłałem kilka dni temu do tej pory nie przyniosły mi żadnej odpowiedzi, natomiast sama procedura serwisowa przebiega sprawnie i zamówiony kurier był u mnie na następny dzień od zgłoszenia.

Miejmy nadzieje że niedługo otrzymam działające urządzenie.

Drodzy czytelnicy, czy macie jakieś sugestie, co do następnej recenzji? Co chcielibyście żebym przetestował?

7 komentarzy:

  1. Witam.
    Panie Arku, jestem świeżo po zakupie w/w tableta.
    Proszę mi powiedzieć jak jest z łądowanie.? czy po "zapełnieniu poziomu baterii" (całkowicie wyładowana) śmiało odłączać od sieci czy pozostawić nieco dłużej (formatować?)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście nie formatowałem, zawsze ładowałem tablet przez noc i potem używałem przez następny dzień lub dwa dni, zależy od intensywności użytkowania.

      Usuń
    2. czy ładował pan po pełnym wyładowaniu czy przy pierwszych alarmach o stanie niskiego poziomu baterii?

      Usuń
    3. Pierwsze ładowanie jak sam się wyłączył, potem to różnie, jak zdążyłem podłączyć zanim padł to przy alarmie, jak nie to nie :-)

      Usuń
  2. postanowiłem odłączyć urządzenie po zakończeniu ładowania i ku mojemu zdziwieniu - bateria do połowy pełan (wersja optymistyczna) albo do połowy pusta (wersja pesymisty). coż począć? czy tak ma być?

    OdpowiedzUsuń
  3. Posiadam taki tablet.... bardzo wolno ładuje, już 2 razy był w serwisie (czarny ekran, brak reakcji),niby fajny sprzęt ale jak jeszcze raz się wysypie i żądam zwrotu kasy...

    OdpowiedzUsuń
  4. sam mi sie wylancza prosze o jakies sugestje

    OdpowiedzUsuń

Napisz co o tym myślisz :-)