piątek, 28 grudnia 2012

ROZWIĄZANIE PROBLEMU: "Podczas pobierania informacji z serwera wystąpił błąd. [RPC:S-5:AEC-0]"

Wielu z Was skarży się ostatnio w komentarzach, że nie mogą pobierać nic z Google Play i że pojawia się błąd "Podczas pobierania informacji z serwera wystąpił błąd. [RPC:S-5:AEC-0]". Przedstawiam Wam poniżej sposób, który rozwiązuje ten problem.






Pamiętaj, że wykonujesz te polecenia na własną odpowiedzialność, a ja nie ponoszę odpowiedzialności za ewentualne problemy. Większość użytkowników pisze w komentarzach, że rozwiązanie działa. W razie niepowodzenia napisz komentarz, spróbujemy jakoś temu zaradzić.

1. Otwórz "Google Play i naciśnij przycisk Home, aby powrócić
2. Przejdź do menu Ustawienia> Aplikacje>
3. Wybierz zakładkę "wszystkie"> Znajdź "Sklep Google Play" i naciśnij przycisk, aby go otworzyć.
4. Naciśnij przycisk "Wyczyść pamięć" (nie naciskaj Wyczyść dane!)
5. Naciśnij "Wymuś zatrzymanie"
6. Powrót do "Ustawienia> Aplikacje>Wszystkie
7. Naciśnij przycisk "Google Services Framework"
8. Naciśnij przycisk "Wyczyść dane"
9. Naciśnij "Wymuś zatrzymanie"
10. Uruchom Google Play powinien dać błąd
11. Restart.

Po ponownym uruchomieniu tabletu Sklep Google Play powinien działać.
Jeżeli sposób działa, daj znać w komentarzu ;)


Jeśli jednak podany powyżej sposób nie działa, należy spróbować odinstalować Google Play i zainstalować ponownie. To również usunie dane i przywróci wszystko do wartości początkowych.

117 komentarzy:

  1. Wielkie dzięki, od trzech dni męczyłem się z goclever a104.2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ja mam zrobić bo mam błąd -24

      Usuń
    2. A co robisz gdy pojawia się ten błąd? Jakiej aplikacji używasz, co instalujesz? Napisz coś więcej.

      Usuń
  2. Dzięki serdeczne,poskutkowało

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szanowny panie po wykonaniu całej tej listy faktycznie Google Play wywala błąd, jednak po restarcie dalej on pozostaje "błąd app / ponów próbę" co robić ?? Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  5. bartas209 - zresetuj 2, 3 raz, mi pomogło.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam podobny blad tylko s7 przy dodawaniu karty kredytowej :( i nie wiem co zrobic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi pomogl hard reset (to nie jest przywracanie ustawien fabrycznych) jesli nie wiesz jak to zrobic zobacz na youtube

      Usuń
  7. Mi niestety po zrobieniu tego wszystkiego w ustawieniach tak jak jest napisane i ponownym włączenie google play nie wyskakuje żaden błąd po restarcie nadal nic nie dział.Jak inaczej to zrobić? Mam tablet goclever a104.2

    OdpowiedzUsuń
  8. BARDZO POMOCNE, DZIĘKUJE!! :* :* <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Też tak miałam, tylko zrobiłam to w łatwiejszy sposób, a mianowicie:
    Usunęłam z tabletu swoje konto google, po czym z powrotem weszłam a sklep play i zalogowalam się od początku. Problem z głowy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielkie dzięki pomogło super porada polecam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobiłem dokładnie tak jak zostało napisane. Działa. Natychmiast po restarcie i wejsciu w "Sklep Play" zaczął automatycznie pobierać aktualizacje.
    Wielkie dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wielkie dzięki:) Wszystko działa

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie zawsze to działa natomiast ponowna instalacja gapps pomaga

    OdpowiedzUsuń
  14. mi nie zadziałało, ale odinstalowałam i zainstalowała potem jeszcze raz i teraz wszystko działa jak należny ;)
    Dzięki wielkie za tą pomoc, nie znam sie na elektronice i szczerze mówiąc bałam się ze wcisnę coś nie tak, ale twoja notka dała mi do myslenia :D

    OdpowiedzUsuń
  15. działa!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dzięki

    OdpowiedzUsuń
  16. jak zrobic restart?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przytrzymaj dłużej włącznik, do czasu aż urządzenie samo się zrestartuje.

      Usuń
  17. Cześć. Właśnie włączyłem po raz pierwszy tableta OVERMAX. Wszedłem na google play i wystąpił opisany wyżej błąd. Znalazłem tą instrukcję ale jestem kompletnym laikiem w tej dziedzinie. Jeśli mógłby mi ktoś powiedzieć gdzie jest ten przycisk Home. Czy znajduje się w prawym górnym rogu? Klikam to potem biorę Ustawienia ale nie ma Aplikacje. Nie mogę tego nigdzie znaleźć. Jeśli ktoś bi mi to tak po polsku rozpisał co gdzie się znajduje byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. jak zrobić restart ?? i co kliknąć ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przytrzymaj dłużej włącznik.

      Usuń
    2. DZIĘĘKUUUJEEE BARDZO :)))

      Usuń
    3. czy potem aplikacje nie usuną mi sie które miałam jak np Pou czy Subaway Surfrs ?
      jak odistaluje Sklep Play jak go potem zainstaluję?

      Usuń
  19. Pomogło, bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję !! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. a co zrobić gdy podczas dodawania karty wyskakuje błąd [ rpc:s-7:aec-0] karta visa wirtualna w ing

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ustawieniach kart debetowej w swoim banku ustaw sobie limit wypłat internetowy na jakąś kwote...Teraz pewnie masz ustawione na 0. ja tez tak miałem...na stronie internetowej multibanku zmieniłem w mojej karcie limit i jeszcze nie sprawdzałem ale myśle ze będzie ok.

      Usuń
  22. mam tablet manta i nic nie chce mi się zainstalować pomocy ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli wyskakuje ci błąd opisany powyżej musisz postąpić zgodnie z instrukcją. Też tak miałem a teraz wszystko działa poprawnie.Pzdr :-)

      Usuń
  23. MAM PROBLEM Z TYM BŁĘDEM ZROBIŁEM TAK JAK BYŁO PODANE WYŻEJ ALE POBRAŁEM JEDNĄ GRĘ I JEST TAK SAMO ŻE WYSKAKUJE BŁĄD PRZY KOLEJNEJ PRÓBJE

    OdpowiedzUsuń
  24. Wielkie dzięki od starszej pani. Zrobiłam tak jak jest w instrukcji i wszystko działa.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo przydatne info;)Dzieki i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Panie Arku,
    Serdeczne dzięki. Został uratowany image dziadka wobec 5 letniej wnuczki. A firmę Platinet posyłam do Pana na naukę!

    Dziadek 1000 zagadek

    OdpowiedzUsuń
  27. Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie.
      Zrobiłam zgodnie z instrukcją i niestety cały czas wyskakuje błąd z 7. Chcę kupić grę w sklepie play, mam założoną kartę. Restartuje tablet, ale błąd nie znika. Ktoś pisał o odinstalowaniu gaaps. Nie wiem, czy powinnam to zrobić, a jeśli tak to w jaki sposób. Bardzo proszę o pomoc.

      Usuń
  28. Wszystko działa do momentu pobierania , pokazuję się pasek ,że niby się pobiera ,a w rezultacie siedzę od 30 min i nic się nie pobrało ; c , co jeszcze może być nie tak ?

    OdpowiedzUsuń
  29. Wielkie dzięki teraz nie ma tego błędu!

    OdpowiedzUsuń
  30. super działa ..dziekuję

    OdpowiedzUsuń
  31. Super mi też już działa ;) baaaardzo dziękuję. Arku jesteś wielki !!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Działa dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  33. nacicnełam WYCZYŚĆ DANE (znalazłam inną instrukcję) teraz pokazuje mi się komunikat aplikacja G. Play została zatrzymana

    OdpowiedzUsuń
  34. cO ZROBIC GDY SKLEP GOOGLE JEST ZATRZYMANE??????????

    OdpowiedzUsuń
  35. ja mam brak połącznia!!!!!!!!!!!! prosze o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam zrobiłam tak jak było u góry napisane wszystko okej cieszyła się gdy nie pojawił się moment gdy zaczęłam coś pobierać. Fajnie pięknie pokazuje mi się ten pasek że pobiera a na to wygląda że nie pobiera! Co dalej zrobić? Proszę o pomoc.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Thanks man, u life saver !

    OdpowiedzUsuń
  38. dzięki wielkie jeszcze bardziej się zdupczyło;/

    OdpowiedzUsuń
  39. dziękuję za te informacje! na moim galaxy S4 miałem ten sam problem. u mnie pomogła deinstalacja konta Google i po ponownym zainstalowaniu konta jest juz ok!

    OdpowiedzUsuń
  40. a mi nie działa :( samsung galaxy s3 :(

    OdpowiedzUsuń
  41. mam problem,co nacisne w tablecie Goclever A 104.2 wyskakuje mi komunikat "niestety aplikacja internet została zatrzymana"i tak zawsze sie pojawia jesli nacisne na jakas aplikacje i nie mam pojecia co zrobic,Wie ktos moze co trzeba zrobic?

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja mam w tablecie manty cały czas to samo POMOCYY

    OdpowiedzUsuń
  43. u mnie pomogło LARK 70.65 pozdrawiam autora

    OdpowiedzUsuń
  44. Mój error massage był RPC: S-3... ale ta sama metoda podziałała

    OdpowiedzUsuń
  45. działa ;) dzięękuje !

    OdpowiedzUsuń
  46. Tak pomoglo: zrob jak wyzej, odinastaluj sklep play przywroc jego ustawienia fabryczne, usun konto google ponownie zaloguj sie w google restart powinno pomoc. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. DZIĘKI WIELKIE DZIAŁA :)))))

    OdpowiedzUsuń
  49. Mi wyskakuje błąd [RPC:S-3] co zrobic mi to nie pomogło

    OdpowiedzUsuń
  50. wielkie dzięki kupiłem nowego Larka i teraz działa wszystko jak powinno wielkie dzięki za instrukcje ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystko działa za 3 razem restart tableta i zadziałało , niejeden informatyk się męczył pozdro i dzięki

    OdpowiedzUsuń
  52. dziaała !!!!!!!!!! wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Gdzie jest przycisk home?

    OdpowiedzUsuń
  54. U mnie też pomogło LARK 70.65 CF 1301... Pozdrawiam autora.

    OdpowiedzUsuń
  55. Działa!!! apollo quicki908. Wielkie dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  56. LARK 70.65 pomogło

    OdpowiedzUsuń
  57. galxy s3 niedziała

    OdpowiedzUsuń
  58. Działa. Samsung Galaxy Y GT-S5360

    OdpowiedzUsuń
  59. Super wszystko działa

    OdpowiedzUsuń
  60. pomogło dzięki Lark 70.65. trzy dni się z tym męczyłem hehe.

    OdpowiedzUsuń
  61. Zadziałało! Wielkie dzięki za pomoc. A już myślałam, że kupiłam wadliwy tablet :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Dzięki pomogło.

    OdpowiedzUsuń
  63. mama problem jak gadam na skayp to widze siebie rozmówce ale rozmówca mnie nie widzi co zrobic
    lark 70.65

    OdpowiedzUsuń
  64. W porządku działa jak należy.

    OdpowiedzUsuń
  65. dziękuje bardzo .Polecam

    OdpowiedzUsuń
  66. dzięki serdeczne - działa :) tablet MyTab 10

    OdpowiedzUsuń
  67. Na HTC Wildfire S z Androidem 2.3.5 pomogło, jednak dodatkowo trzeba było kilka razy włączyć i wyłączyć Sklep Play, aby uruchomił się w końcu prawidłowo. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  68. pomogło ! dzięki wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Hej mam android software i odinstalowałam sobie aplikacje POU a teraz jak wchodzę na sklep to mi się nie pokazuje co mam zrobic aby od nowa zainstalowac ?

    OdpowiedzUsuń
  70. Dziekuję pięknie!!! Działa :***

    OdpowiedzUsuń
  71. WIELKIE DZIĘKI ! to działa, mistrzu uratowałeś mój tablet przed sprzedażą :)

    OdpowiedzUsuń
  72. teraz w ogole nie chce mi sie wlaczyc sklep play!!! Po 10 resteach dziala jeszcze gorzej. Dzieki za spierdolenie telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  73. Dziękuję za pomoc, próbowałam usuwać konta google i ponownie się logować, odinstalowałam apkę i nic nie działało, dopiero Twój sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Działa. Dziękuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  75. Super dziala!! A probowalam wszystkiego od ustawien fabrycznych przez hard reset nawet wymienialam oprogramowanie, a tu prosze taki sposob! Dzieki wielkie

    OdpowiedzUsuń
  76. Dziala. Pozdrawiam i dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  77. Dziekuje za pomoc, po 2 restartach wszystko bylo w porzadku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam mam w telefonie dotykowym problem nie moge pobierac z google play pisze m . Podczas pobierania informacji serwera wystopił bląd RPC:S-7:AEC-0 i nie wiem co mam robić ????

      Usuń
  78. A jeżeli miałem ściąganego simlocka to nic mi nie zaszkodzi to wyczyszczanie danych? nie będę miał go z powrotem?

    OdpowiedzUsuń
  79. u mojego brata niedziała teraz wogule mu sie aplikacje google na tel nieotwierajom tylko sie tel wyłancza a kupił go tydzień temu (sony xperia u)

    OdpowiedzUsuń
  80. Wśród" wszystkich" nie mam sklepu tez zniknął, wiec xo teraz

    OdpowiedzUsuń
  81. U mnie przy pobraniu jakiejkolwiek apki wyświetla się: Podczas pobierania informacji z serwera wystąpił błąd [RPC:S-7:AEC-0 NLZG-W6LQ-BV5WW] Ratunku!

    OdpowiedzUsuń
  82. Panie arku mam problem,
    załadowałem kasę na moje konto i mam ten sam problem co robić

    OdpowiedzUsuń
  83. Podczas pobierania informacji z serwera wystąpił błąd. [RH-01] co mam robić

    OdpowiedzUsuń
  84. cześć mam telefon lenowo i nie moge nic pobrac ze sklep play mimo iż zresetowałam

    OdpowiedzUsuń
  85. Nie pomoglo, mam Samsunga Galaxy Ace 2, Android Wersja Kompilacji Systemu Androida 2.3.3 do dziś w ogole nie ma aktualizacji systemu androida. Co zrobic?

    OdpowiedzUsuń
  86. Dziękuje bardzo pomogło i mi ! świetnie , że istnieją takie strony , które mogą pomóc gdy nie wie się jak co zrobić !!!

    OdpowiedzUsuń
  87. galaxy s3 sposób działa !!!! THX

    OdpowiedzUsuń
  88. Zadziałało, tera tylko nie mogę kupić płatnych app bo dostaje info że "Twoja usługa płatności mobilnych jest nie dostępna" i co teraz zrobić?
    Mi nie pomógł powyższy pomysł, usunąłem konto Google o dodałem spowrotem

    OdpowiedzUsuń
  89. w huawei y5 II też ten jedyny sposób pomógł, inne sposoby opisane w internecie zawiodły.

    OdpowiedzUsuń
  90. witam, dochodzę do momentu naciśnij przycisk "Google Services Framework". Co to jest bo nie mam czegoś takiego , jak to zainstalować? pomocy

    OdpowiedzUsuń
  91. co zrobić gdy pobiera aplikację jest 100 % i zaczyna pobierać od nowa a potem wyskakuje błąd

    OdpowiedzUsuń
  92. Witam jak aktywować płatność sklepu Play ? Dziś deaktywowalem i nie umiem tego włączyć sportowem

    OdpowiedzUsuń
  93. U mnie wystarczyło wyłączyć automatyczną aktualizację czasu w ustawieniach daty i godziny, reszta nie podziałała

    OdpowiedzUsuń

Napisz co o tym myślisz :-)