niedziela, 12 sierpnia 2012

Tablet GoClever A104 - wrażenia i zapowiedź recenzji

Tak jak obiecywałem, napiszę kilka słów o tablecie, może akurat ktoś będzie szukał info i będę mógł pomóc.

Tablet przyszedł do mnie we wtorek, wysyłka więc jak najbardziej na plus. Przez te kilka dni używało go kilka osób, głównie filmy, internet i gry - do takich zresztą celów go zakupiłem.

Pierwsze wrażenie? Bardzo ładny, czarny front, elegancka biała tylna część obudowy, przyciski oraz gniazda na boku i górze obudowy.
Niby ludzie narzekali na ekran, ale dla mnie jest jak najbardziej w porządku, fakt pod większymi kątami gorzej widać, ale kto kupuje tablet żeby patrzeć na niego z boku?

Aplikacje działają szybko, tak jak powinny działać. Póki co większych wad nie stwierdziłem.

Postaram się przygotować pełnoprawną i dokładną recenzję sprzętu wraz ze zdjęciami i jakimiś testami. Tylko muszę się bardziej ogarnąć w tematyce testowania tabletów i ogólnie urządzeń na Androidzie.

Jeśli ktoś to czyta i ma jakieś pytania, może chciałby żebym coś przetestował, to śmiało piszcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz co o tym myślisz :-)