czwartek, 23 sierpnia 2012

[WAŻNE] Najnowsze oprogramowanie do tabletu GoClever TAB A104

Post za postem, ale to jest zupełnie inny temat, mimo że wciąż dotyczący tabletu. Na stronie producenta, pod tym linkiem dostępne jest najnowsze oprogramowanie do naszego tabletu. Już pobieram, jutro będę robił aktualizację i oczywiście opiszę swoje wrażenia i ewentualne zmiany.

Producent podaje, że soft jest dla tabletów z każdym numerem seryjnym, wersja oprogramowania 12081.

Zachęcam do aktualizacji, jeżeli ktoś zrobił to szybciej ode mnie - śmiało piszcie co zauważyliście nowego, innego.

PLIK UDOSTĘPNIAM TAKŻE W SIECI BITTORRENT KLIKNIJ

4 komentarze:

  1. Fajny artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat ja tylko tych narzędzi używam do pracy i czasami się przydają. Mogę za to pochwalić profesjonalne systemy informatyczne od https://www.connecto.pl/ i jestem przekonana, że bez nich ciężko by mi się prowadziło moje przedsiębiorstwo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Napisz co o tym myślisz :-)